Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání společenské odpovědnosti firem a její dopad na spotřební chování generace Z
Časarová, Dominika ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje představení konceptu společenské odpovědnosti firem (CSR), jejího vnímání představiteli generace Z a jejího potenciálního vlivu na spotřební chování členů této kohorty. Dle mnoha výzkumů je totiž zapojení firem do řešení celospolečenských problémů a sdílení jejich vlastních hodnot pro tuto generaci důležité. První část práce se zabývá obecným vymezením CSR a jeho zapojením do firemní strategie; dále je vysvětlena problematika spotřebního chování a faktorů, které jej ovlivňují; poslední kapitola pak teoreticky vymezuje pojem generace a představuje současné generační kohorty. Empirická část se zaměřuje na samotnou generaci Z, její spotřební chování a postoj k CSR. Výzkum probíhal formou polostrukturovaných individuálních rozhovorů s představiteli dané generace. Jeho cílem bylo zjistit, jak představitelé generace Z vnímají roli CSR v dnešním světě, v jaké oblasti jej nejvíce vnímají a zda má nějaký vliv na jejich spotřební chování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.